Verzenden & retourneren

Leveringen

Onze leveringen worden verzonden via PostNL.
Wij streven ernaar om uw producten binnen 1 à 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling te versturen. In principe hebben wij altijd voldoende voorraad. Het kan echter voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval krijgt u dit tijdig te horen en leveren we het product maximaal 10 werkdagen nadat uw betaling is ontvangen. Mocht de levertijd onverhoopt langer zijn, dan laten wij u dit weten en kunt u indien gewenst de bestelling kosteloos annuleren.

 

Verzendkosten

Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn, handling- en verzendkosten bij aantallen tot 4 stuks € 2,99 bij verzending in Nederland. Bij levering van 4 stuks of hoger valt het onder pakketpost volgens het gewicht en tarieven van Post.nl. Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Gezien alle kosten zijn gestegen zijn wij alvorens onze prijzen te verhogen overgegaan op het recyclen / hergebruiken van verzendenveloppen. Dit scheelt in de 1e instantie om de verzendkosten nog steeds hetzelfde te kunnen houden en uiteraard is dit beter voor het milieu. Wij hopen op uw begrip. 

 

Betaalmethode

U kunt betalen: via iDEAL, Mastercard, Maestro, Mister Cash, PayPal, Klarna of bankoverschrijving.

 

Retourneren en defecten

Wil u een product retour sturen, lees dan onderstaande procedure.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met BrilClip ®.

Het gebruik van de BrilClip® is voor uw eigen risico.  

Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te sturen en de reden van de retourzending te vermelden.

* Mijn pakket is aan de buitenzijde beschadigd

Wij zijn er zeker van dat u tevreden bent met uw aankoop bij BrilClip®.

Mocht het echter zo zijn dat de goederen aan de buitenzijde defect, verkeerd of beschadigd zijn dient u dit direct te melden aan de bezorger van de pakketdienst. U neemt het pakket niet aan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt.

* Mijn pakket zit beschadigd in de verpakking

Wanneer het pakket dat u ontvangen hebt tijdens het vervoeren beschadigd is geraakt, kunt u het product naar ons retourneren binnen 4 dagen om omgeruild te worden. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen worden vergoed.

* Mijn product is defect

U heeft het recht om een defect product binnen de garantie periode van 6 maanden te retourneren. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden, wij vragen om een foto te maken van het defecte product. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt. Uw verzendkosten zullen niet worden vergoed.

* Niet tevreden met product (zichttermijn)

Als u niet tevreden bent met het product kunt u het binnen 30 dagen aan ons retourneren. Alle geretourneerde producten mogen niet gebruikt zijn en moeten in dezelfde staat zijn als dat ze zijn geleverd.
Wanneer dit niet het geval is kunnen wij niet overgaan tot het terugstorten van betalingen. Neem zo snel mogelijk contact op met ons op met opgaaf van reden. Wij zorgen ervoor dat u z.s.m. een nieuw product krijgt (mits aan de garantievoorwaarden is voldaan). Uw verzendkosten zullen niet worden vergoed.

Regels voor retoursturen

Verpak het pakket op een zorgvuldige manier en zend het terug naar BrilClip®. Wanneer mogelijk bewaar het bewijs van verzending, U bent verantwoordelijk voor het pakket tot het bij ons gearriveerd is. Het is de verantwoordelijkheid van de verzender om de kosten van het verzenden te betalen en ervoor te zorgen dat het product niet beschadigd wordt tijdens het transport. Wanneer de producten niet fatsoenlijk arriveren, kunnen we eventuele kosten doorberekenen voordat we overgaan tot het terugstorten van het verschuldigde bedrag. Elk verschuldigd bedrag zal zo snel mogelijk betaald worden aan de rechthebbende binnen 30 dagen na het ontvangen van het product.

Wij zullen u emailen met de bevestiging van de ontvangst. Als u buiten de EU woont kunnen we de originele verzendkosten helaas niet vergoeden wanneer u de bestelling annuleert. U kunt een terugstorting van het bedrag binnen 30 dagen na onze ontvangst van het product verwachten. Als u geen bevestigingsmail hebt ontvangen neem contact met ons op.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »